מיתוג לעסקים קטנים הינו שירות סופר יעיל לעסקים בתחילת דרכם.
בשנים האחרונות מיתוג עסקי הוא חלק בלתי נפרד מרוב העסקים הגדולים והקטנים.
כולם רוצים להיות עסק מותג שעומד מאחורי סיפור הצלחה.
עסק ממותג נתפס בעיני הלקוח כעסק רציני ויציב,
כולנו רוצים להיחשב בעיני הלקוחות שלנו כעסקים רציניים
איך עושים את זה? איך הופכים עסק קטן למצליח?
עד לא מזמן מיתוג הייתה מילה לעולם ה-הייטק ולאנשי העסקים הגדולים.
כיום גם בעלי עסקים קטנים מבינים את הכוח מאחורי המיתוג.
חשוב להבין שמיתוג יכול לגרום לעסק להצליח וגם ליפול.
מה זה מיתוג לעסקים קטנים בכלל?
מיתוג לעסקים גדולים וקטנים כאחד מתחיל בבניית ערכים ייחודיים ונגמר בעיצוב לוגו וסיסמא.
אנחנו כחברה קטנה תמיד יכולים להשתמש בחברות הענק כמודל עסקי,
ולשאוב ממנו את הכלים להמשך הדרך אך לבסוף המטרה היא להצליח בזכות הערך המוסף שלנו.
מיתוג הוא הכלי היעיל ביותר להפוך עסק קטן וחלש לעסק גדול ומצליח!
עוד באתר גם על:
אז איך עושים מיתוג?
- קהל – חשוב להבין מי קהל היעד של העסק שלנו. כאשר נבין את זה יהיה יותר קל להסביר את סיפור המותג שלנו ולמכור את השירות שאני מציעים.
הכי קל לגייס את הקהל המתאים הוא לפתוח דף ברשת חברתית,
ולפרסם בהם תכנים שקשורים לעסק ולפי התגובות והמעורבות נוכל להבין מי הקהל שלנו. - סיפור מותגי – חשוב תמיד תדאגו לספר את היתרונות ולשים בצד את החסרונות.
אין צורך לשקר או להמציא פשוט לספר את מה שהקהל רוצה לשמוע.
כאשר תיצרו שפה משותפת עם הלקוחות שלכם, ההצלחה לא תאחר להגיע. - שם לעסק – שלב יצירתי נוסף בתהליך אסטרטגיית מיתוג הוא בחירת השם.
חשוב לבחור שם מנצח כי בעולם כולו יש מתחרים שמוכרים מוצר כמעט זהה לשלנו
ואנשים יזכרו אותו לפי השם, לכן כדאי לבחור שם קצר וקליט. - שמות למוצרים – בדומה לבחירת השם לעסק, עלינו לבחור שמות מעניינים למוצרים שימשוך את קהל הקונים.
- תדמית – אחדים יגידו שהתדמית הכי חשובה ואחרים יגידו שהיא הכי פחות.
כל הדעות מקובלים.
כשלקוח מבקר בחנות שלכם פיזית או באינטרנט הוא מצפה לראות מקום מזמין
שיעורר את הרצון לחזור גם בעתיד.